English

معاون فرماندار ویژه کاشان:

کاشان میزبان ۱۲ شهید گمنام فاطمی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه کاشان گفت: در پایان هفته جاری میزبان کاروان ۱۲ شهید گمنام فاطمی در شهرستان کاشان هستیم.

کاشان میزبان ۱۲ شهید گمنام فاطمی است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، مهدی زاهدی در جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در شهرستان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان شهدای گمنام در سراسر استان اصفهان تشییع و شروع این مراسم بزرگ از کاشان خواهد بود.

وی در خصوص محل خاکسپاری شهدا تصریح کرد: از جمله اماکن مورد نظر برای دفن یکی از این شهیدان مجموعه شرکت سایپاسیتروئن است که در حدود ۴ هزار پرسنل دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: این رویداد فرهنگی، معنوی و هویت بخش که نماد پیشینه، ایثار و شهادت دارالمومنین کاشان است با تشییع پیکر به صورت پرشور و مردمی آغاز می‌شود.

معاون فرماندار کاشان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده از ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۱۶ آذرحرکت کاروان شهدا از گردان ۱۱۵ امام حسین(ع) کاشان واقع در میدان بسیج شروع و تا میدان ۱۵ خرداد ادامه خواهد داشت.

زاهدی در ادامه تاکید کرد: از تمامی بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، هیئات مذهبی، قاریان قرآن، فرهیختگان، اساتید دانشگاه‌ها، دانشجویان و همه عاشقان مکتب ایثار و شهادت دعوت می‌گردد تا با حضور خود در این مراسم پرشور و معنوی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا مشت محکم و کوبنده‌ای بر دهان استکبار به ویژه اسرائیل کودک کش زده و مقام شهدای مظلوم و بی دفاع غزه را نیز گرامی بداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه