English

با شاخص کیفی ۱۷۰ ؛

وضعیت هوای اصفهان قرمز و ناسالم است

کیفیت هوای اصفهان امروز سیزدهم آذر ماه با میانگین ۱۷۰ در شرایط ناسالم برای همه شهروندان در وضعیت قرمز و ناسالم ثبت شده است.

وضعیت هوای اصفهان قرمز و ناسالم است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، وضعیت کیفی هوای اصفهان در خیابان ۲۵ آبان و رهنان با ۱۶۵، خیابان احمدآباد با ۱۸۲، میدان انقلاب با ۱۸۷، بزرگراه خرازی با ۱۵۸، پارک زمزم و ولدان با ۱۶۰، خیابان پروین اعتصامی با ۱۷۵، دانشگاه صنعتی با ۱۷۱، زینبیه و سپاهان شهر با ۱۵۶، فرشادی با ۱۶۶، خیابان فیض با ۱۷۳، بولوار کاوه با ۱۶۹ و خیابان میرزا طاهر با ۱۶۲ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان است.

در حال حاضرشاخص هوا در ایستگاه کردآباد با ۲۰۷ AQI وضعیت بنفش و بسیار ناسالم را نشان می‌دهد.‌

همچنین کیفیت هوا در زرین شهر با ۱۶۲ در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان، در قهجاورستان با ۲۰۲ در وضعیت بسیار ناسالم و در سجزی با ۸۶، مبارکه با ۹۴ و شاهین شهر با ۹۰ AQI قابل قبول ثبت شد.

امروز ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله خمینی شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز اعلام کرده است که تا پایان هفته جاری جوی به نسبت پایدار در استان حاکم خواهد بود که افزایش شاخص آلودگی هوای مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در حد ناسالم را به دنبال دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه