English

امام جمعه موقت کاشان:

راز موفقیت بسیج مردمی بودن آن است

امام جمعه موقت کاشان گفت: دشمن تمام هدفش نابودی اسلام است که باید در برابر دشمن، آگاه و بصیر باشیم.

راز موفقیت بسیج مردمی بودن آن است
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،حجت الاسلام علی احتشام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران در مصلی بقیه الاعظم کاشان  راز موفقیت بسیج را در مردمی بودن آن دانست و گفت: بسیج یکی از بزرگترین یادگاران امام خمینی (ره) برای مردم ایران و تمامی ملت‌های آزاده جهان است

وی‌ اضافه کرد: امروز محور مقاومت و تمامی ملت‌های آزاده با الگو گیری از بسیج و روحیه بسیجی در مقابل استکبار جهانی قدعلم کرده‌اند.

حجت الاسلام احتشام با بیان اینکه پیروی از راه حق وظیفه مومنان و انسان‌های با تقوا است، گفت: انسان با تقوا در فتنه‌ها خود را حفظ می‌کند و راه حق را پیش می‌گیرد و حتی به جایگاهی می‌رسد که خود نیز معیار حق می‌شود و نظیر این افراد در تاریخ می‌توان به سلمان و عمار اشاره کرد.

 وی در بخش دیگری از سخنانش به نزدیک شدن به ایام انتخابات پرداخت و از نخبگان خواست که حرف نامزدها را بشوند و افراد صالح را در وقت خود که زمان تبلیغات باشد به مردم معرفی کنند.

احتشام در خصوص عملیات طوفان الاقصی گفت: این اقدام حماس و این پیروزی تاثیر بزرگی در منطقه و همچنین در بین اروپاییان داشت و یکی از معجزات این اقدام بیداری ملت‌ها در مقابل حکومت‌های ظالم بویژه بیداری مردم در غرب بود.

وی افزود: وقتی جریان حق و مظلومیت مسلمانان در غزه رقم خورد، تمام جهان بیدار شد و این‌ها موجب پیروزی غزه و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

امام جمعه موقت کاشان با اشاره به ۱۰ آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس  گفت: مجلس باید در مقابل زورگویی‌ها و زیاده خواهی‌های قدرت‌های جهان بایستد و به دنبال منافع مردم،کشور و جامعه اسلامی باشد.

حجت الاسلام  علی احتشام بیان داشت: جوانان امروز ما آگاه و به فکر پیشرفت جامعه هستند، همانند ملت ما که همواره با بصیرت در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کردند.

وی افزود: آیت الله مدرس همواره پیرو حق بود و در مجلس روی حرف حق و سخنانش پافشاری و ایستادگی می‌کرد.

احتشام گفت: خداوند انسان‌های بصیر را که از ظلم به آزادی رسیدند عاقبت بخیر می‌کند و کسانی که پشت به حقیقت کرده و تحت ولایت و حاکمیت خدا قرار نگیرند اسیر طاغوت می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان همچنین به روز نیروی دریایی در هفته گذشته و حضور پررنگ نیروی دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر اشاره کرد و افزود: افرادی که به دنبال منافع ملی ما هستند و در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند اقداماتشان قابل تقدیر و ستودنی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه