English

حجت‌ الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا:

مفهوم مسئول در نظام اسلامی خادم ملت است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسئول در نظام اسلامی رئیس مردم نیست بلکه خادم آنهاست، مسئولان باید در جمع های مردمی شرکت کنند و اجازه دهند مردم با آن‌ها راحت حرف بزنند.

مفهوم مسئول در نظام اسلامی خادم ملت است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه بندر لنگه ، با اشاره به تفسیر آیه ۴۶ سوره سبا در خصوص همنشینی مسئولان با مردم، گفت: به مسئولان شهرستان عرض می‌کنم که مفهوم مسئول در نظام اسلامی، رئیس مردم نیست که خود را جدا از آن ها بدانند؛ بلکه خادم ملت است.

وی ادامه داد: مسئولان باید در دسترس مردم باشند، در جمع‌های مردمی حاضر شوند و اجازه دهند که مردم راحت با آن‌ها همنشینی کنند و حرفشان را بزنند، مردم فهیم و با فرهنگ هستند و خود می‌دانند که چه انتظاری باید از مسئول خود داشته باشند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه خطاب به مسئولان، اضافه کرد: از همنشینی با مردم نترسید، من اهل الزام کردن مسئولان به حضور در نماز جمعه و سایر مراسمات مذهبی نیستم، هر مسئولی توفیق داشته باشد افتخار شرکت در مراسمات عبادی و قرار گرفتن در جمع بندگان خوب خدا را پیدا می‌کند، اما از مسئولان می‌خواهم با مردم باشند، مردم از کلاس گذاشتن برخی روسای ادارات و غیرممکن بودن ارتباط با آن‌ها گلایه دارند؛ رضای خدا را در رضای مردم وفادار و موئمن است بنابراین مسئولان باید با مردم بهتر از آن باشند که اکنون هستند.

حجت‌الاسلام اسماعیل‌نیا در پایان با تسلیت به مناسبت ارتحال عمار انقلاب و فقیه مجاهد آیت‌الله مصباح و تشکر از مردم قدرشناس و انقلابی شهرستان بندرلنگه جهت بزرگداشت اولین سالگرد سردار سلیمانی و همرزمانش در شهرهای بندرلنگه، بندرکنگ، بندرچارک و روستاهای شهرستان، گفت: از بسیج و سپاه عزیز و مقتدر هم برای برنامه‌ریزی و اجرای این دست برنامه‌ها تشکر می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه