English

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

ایران در بالاترین سطح تعامل بین الملل دریایی قرار دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران گفت: توجه به دیپلماسی دفاعی و برقراری روابط بین‌الملل از وظایف ماست که در بالاترین سطح آن را پیش می‌بریم.

ایران در بالاترین سطح تعامل بین الملل دریایی قرار دارد
به گزارش خبرگزاری موج

، دریادار شهرام ایرانی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ما با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیروی انسانی خودمان و هدایت فرمانده کل قوا مسیر دریاها را پشت سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: امروز این افتخار به دست ایرانی‌ها رقم خورده است. امروز به برکت انقلاب نه دریاهای جنوب بلکه در دریای خزر هم آخرین نمونه‌های پیشرفت ما به حرکت درآمده است و ناوشکن دیلمان در دریای شمال اجرای ماموریت می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: توجه به دیپلماسی دفاعی و برقراری روابط بین‌الملل از وظایف نیروی دریایی ارتش است که در بالاترین سطح در حال اجراست. هیچ نقطه از جهان نیست که پرچم جمهوری اسلامی برافراشته نگردد. ما پرچم کشور را با زیباترین شکل در اقصی نقاط اقیانوس‌های جهان بالا نگه می‌داریم.

ایرانی تاکید کرد: امروز این افتخار را داریم که ناوشکن جماران در خلیج عدن تامین دریانوردی می‌کند. امروز امنیت این دریاها با بالاترین کیفیت برای تجارت دریایی تامین می‌شود. من به‌عنوان یک سرباز کوچک به وجود تک‌تک جوانانی که در راستای اجرای اهداف فرمانده کل قوا در زمینه افزایش توان و قدرت ایران تلاش می‌کنید افتخار می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه