English

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه:

سارق سابقه دار ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارق ساختمان های نیمه ساز با اعتراف به 6 فقره سرقت در بخش میمه این شهرستان خبرداد.

سارق سابقه دار ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به 6 فقره سرقت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: درپی دریافت گزارشات مردمی در ارتباط با سرقت از ساختمان های نیمه ساز در بخش میمه شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این بخش  قرار گرفت.

وی در ادامه گفت:‌ در این رابطه مأموران کلانتری 14 لایبید با جمع آوری سرنخ های موجود در محل های وقوع سرقت، سارق سابقه دار را شناسایی و متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از 500میلیون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی به 6 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در بخش میمه شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ ثابت راسخ، در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از شهروندان  خواست ضمن تجهیز اماکن خود به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، در حفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه