English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

سارق ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به ۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت اموال اماکن خصوصی و ساختمان های درحال ساخت در محله مسکن مهر شاهین شهر کرده بود خبر داد.

سارق ساختمان های نیمه ساز در شاهین شهر دستگیر شد / اعتراف متهم به 7 فقره سرقت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت در محله مسکن مهر شاهین شهر و اعلام نارضایی شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری 11 شاهین شهر با رصد و اشراف اطلاعاتی خود عامل این سرقت ها را که یکی از افراد سابقه دار شهرستان بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف بیش از 50 میلیون تومان اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم که در مواجهه با ادله پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس به 7 فقره سرقت اموال ساختمان های در حال ساخت و اماکن خصوصی در محله مسکن مهر و دیگر نقاط شاهین شهر اعتراف کرد.

 سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی از مالکان ساختمان های در حال ساخت خواست: از رها کردن اموال با ارزش داخل کارگاه ساختمانی فاقد نگهبان خودداری و در صورت برخورد با موارد مشکوک، سریعا با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه