English

فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه:

سارق منازل نیمه ساز با ۷ فقره سرقت در شاهین شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری سارق با 7 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در سطح شهر گز خبر داد.

سارق منازل نیمه ساز با 7 فقره سرقت در  شاهین شهر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در سطح شهر گز، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران کلانتری 13 این فرماندهی قرار گرفت.

وی درادامه گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای سوابق متعدد کیفری در این شهرستان بود را شناسایی کرده و طی هماهنگی با مرجع قضائی وی را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به 7 فقره سرقت از ساختمان های نیمه ساز در سطح شهر گز اعتراف کرده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

این مقام انتظامی ضمن توصیه به مالکان اماکن و ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست ضمن استفاده از نگهبان مطمئن، پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل کار و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه