English

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد:

۴۴۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان اصفهان شیر رایگان دریافت می کنند

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ۴۴۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی مدارس دولتی تحت پوشش قرار می گیرند، البته اگر مدارس غیردولتی نیز بخواهند از این طرح استفاده کنند می توانند از طریق موسس مدرسه، همکاری های لازم را داشته باشند و بعد از تکمیل قرارداد آمادگی این را داریم شرکت هایی که متولی امر هستند را برای مدارس غیردولتی معرفی کنیم تا دانش آموزان بتوانند در این طرح شرکت داشته باشند.

۴۴۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان اصفهان شیر رایگان دریافت می کنند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی منتجب اظهار داشت: ۴۴۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی مدارس دولتی تحت پوشش قرار می گیرند، البته اگر مدارس غیردولتی نیز بخواهند از این طرح استفاده کنند می توانند از طریق موسس مدرسه، همکاری های لازم را داشته باشند و بعد از تکمیل قرارداد آمادگی این را داریم شرکت هایی که متولی امر هستند را برای مدارس غیردولتی معرفی کنیم تا دانش آموزان بتوانند در این طرح شرکت داشته باشند.

وی ادامه: در راستای فعالیت هایی که برای دانش آموزان در سطح استان اصفهان شکل گرفته است، توزیع شیر رایگان مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته که در اواسط آبان ماه، بخشنامه مربوطه برای ما ارسال شده، برنامه ریزی لازم با شرکت هایی که متولی امر هستند در این خصوص صورت گرفته تا انشالله قراردادهایی که مدنظر است را مورد بررسی قرار بدهند.

منتجب تصریح کرد: شیری که برای این نوبت در نظر گرفته شده است شیرهای پاکتی ۲۰۰ سی سی است با ۲.۵ درصد چربی و امیدواریم شرکت هایی که قبول زحمت کرده اند سریعتر قراردادهای اولیه را تکمیل و ارسال کنند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: تحویل شیر در مدارس و در زمانی که مدیر مدرسه مدنظر دارد، انجام می شود؛ در استان اصفهان بیش از ۲۲۰۰ مدرسه ابتدایی در مناطق و نواحی ۴۱ گانه وجود دارد که با برنامه ریزی در روزهای آتی این مهم به سرانجام می رسد و ما هم آن را در مدارس اجرایی خواهیم کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در مناطق و نواحی دستگاه متولی سطح استان، سازمان بازرسی و نمایندگان صنعت، معدن و تجارت و سازمان استاندارد نظارت کامل و کافی برای اجرای این طرح را دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه