English

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش خبرداد؛

افتتاح طرح «شهید همت» باهدف ترویج گفتمان آموزشی در استان اصفهان

افتتاحیه طرح شهید همت با حضور معاون آموزش ابتدایی این اداره کل و مدرسان استانی و میانی مناطق ۴۱ گانه استان اصفهان برگزار شد.

افتتاح طرح «شهید همت» باهدف ترویج گفتمان آموزشی در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان در این همایش، با تبیین نقش و جایگاه والای آموزگاران ابتدایی، اظهار داشت: توانمند‌سازی آموزگاران دوره ابتدایی یکی از اولویت‌های اصلی آموزش و پرورش استان اصفهان است و در قالب طرح‌های مختلف با جدیت پیگیری می شود.

وجیهه فاضل گفت: هدف از اجرای طرح شهید همت کاهش فاصلۀ برنامۀ درسی با برنامۀ اجرا شده در کلاس درس، اشتراک و اشاعۀ تجارب معلمان، ایجاد بستر مناسب برای ترویج گفتمان آموزشی و توسعۀ فرهنگ خود ارتقایی است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح شهید همت کاهش فاصلۀ برنامۀ درسی با برنامۀ اجرا شده در کلاس درس، اشتراک و اشاعۀ تجارب معلمان، ایجاد بستر مناسب برای ترویج گفتمان آموزشی و توسعۀ فرهنگ خود ارتقایی است.

فاضل با تشریح جزئیات اجرایی طرح شهید همت، بیان داشت: در این دوره ۶ عنوان درس شامل فارسی پایۀ اول، فارسی پایه‌های دوم و سوم، هدیه‌های آسمان پایه‌های دوم و سوم، علوم پایۀ چهارم، ریاضی پایۀ چهارم و ریاضی پایه‌های پنجم و ششم در ۱۰ کلاس و با حضور ۱۸ مدرس استانی مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تشکیل حلقه‌های علمی در مناطق و نواحی استان، بیش از ۵۰ درصد از نومعلمان تحت آموزش علمی و تخصصی قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه