English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان خبرداد؛

توقیف خشکبار ۸ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف محموله خشکبار خارجی قاچاق به ارزش 8 میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

توقیف خشکبار 8 میلیاردی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقصادی فرماندهی انتظام ی استان با اشراف طلاعاتی و اقدامات هوشمندانه  از فعالیت فردی در زمینه قاچاق خشکبار مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران این پلیس پس از کسب اطلاعات لازم در محور مواصلاتی اصفهان _ تهران مستقر و فرد مذکور که به وسیله یک دستگاه کامیونت در حال انتقال محموله قاچاق به سمت تهران بود را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودروی مذکور محموله ای 19 بسته بادام ، 36 بسته گردو ، 130 بسته مغز بادام و 3000 کیلو گرم گردو که فاقد مدارک معتبر بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

این مقام انتظامی ارزش محموله قاچاق مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 8 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در نهایت خشکبار قاچاق توقیف و به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و راننده خودرو نیز به منظور رسیدگی به جرم خود به مرجع قضائی معرفی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه