English

سیستم کنترل هوشمند زنجیره سرمای واکسیناسیون کاشان رونمایی شد

پنل کنترل هوشمند زنجیره سرمای واکسیناسیون دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاون بهداشت و جمعی از مدیران حوزه معاونت بهداشت روز رونمایی شد.

سیستم کنترل هوشمند زنجیره سرمای واکسیناسیون کاشان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در این خصوص اظهار داشت: برای این پنل هزینه ای بالغ بر 5 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخصیصی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اختصاص یافته است.

مهدی دلاوری گفت: این طرح در 96 واحد بهداشتی ، شامل مراکز خدمات جامع سلامت، پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت اجرا شده و با این اقدام، ضمن حفظ سلامت و کیفیت واکسن ها، روند ذخیره و نگهداری واکسن ها بطور مستمر ارزیابی و نظارت می گردد.

وی، با بیان اینکه سالیانه حدود 200 هزار تزریق واکسن جهت گروه های هدف کودکان، زنان باردار و ... در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل انجام می شود، تصریح کرد: رعایت و حفظ زنجیره سرمای واکسن ها در دمای استاندارد از زمان تولید واکسن در کارخانه تولیدکننده تا آخرین مکان مصرف آن یکی از اصول حساس در این زمینه می باشد.

دلاوری ادامه داد: با اجرای این برنامه درجه حرارت نگهداری واکسن در کلیه محل های نگهداری، از محل زنجیره سرد مرکزی دانشگاه تا سطح خانه های بهداشت از راه دور کنترل و در صورت خارج شدن از حد استاندارد از طریق پیامک به کاربر های تعریف شده اطلاع رسانی و تا رفع شدن مشکل نظارت و پیگیری ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه