English

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

امسال مشارکت خانواده‌ها در مدارس استان اصفهان بیشتر شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته خانواده‌ها با شور و هیجان مضاعفی در مدرسه حضور یافتند و مشارکت خانواده‌ها در مدارس بیشتر جلوه کرد و تلاشمان این است که پدران بیشتر در ابعاد تربیتی فرزندان در کنار مادران حضور داشته باشند.

امسال مشارکت خانواده‌ها در مدارس استان اصفهان بیشتر شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا ابراهیمی با اشاره به جلوه‌های سند تحول بنیادین ابراز داشت: قانون اساسی آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است که به‌صورت مطلوب انجام نشده است و دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به اجراشدن آن دارد.

وی ادامه داد: برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین سایر نهادهای و دستگاه‌ها نیز باید آموزش و پرورش را همراهی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: همراهی خانواده‌ها برای اجرای سند تحول بنیادین در ابعاد مختلف از ویژگی‌های نظام تعلیم و تربیت در اجرایی‌سازی سند است.

وی تصریح کرد: هدف اصلی سند تحول آن است که دانش‌آموز به مراتبی از حیات طیبه در ابعاد روحی، جسمانی، معنوی و... نائل شود فلذا مدرسه کانون عرضه خدمات و فرصت‌های تحصیلی و تربیتی است و باید تجلی‌بخش فرهنگ غنی اسلامی و انقلابی باشد.

ابراهیمی اضافه کرد: روابط و مناسبات دانش‌آموز با خالق، خود و جهان خلقت با اجرایی‌سازی سند مشخص می‌شود و کرامت نفس، خودباوری، امانت‌داری، خود باری، احترام، اعتماد، دفاع از مظلومان و ارزش‌های اسلام، نظام و انقلاب سرلوحه کار دانش‌آموزان و مدارس قرار می‌گیرد تا نقطه اتکای دولت و ملت در رشد، تعالی و پیشرفت کشور باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های مدرسه باید ارتباط ویژه خانواده و مدرسه باشد و از فضای مدرسه به‌عنوان کانون تربیت محله بهره جست و بخشی از این وظایف تحت عنوان وظایف اصلی و اجرایی مطرح شود.

ابراهیمی گفت: امسال نسبت به سال‌های گذشته خانواده‌ها با شور و هیجان مضاعفی در مدرسه حضور یافتند و مشارکت خانواده‌ها در مدارس بیشتر جلوه کرد و تلاشمان این است که پدران بیشتر در ابعاد تربیتی فرزندان در کنار مادران حضور داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه