English

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان:

۳۴ زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در سال جاری بالغ بر 840 ردیف پروژه در دستور قرار گرفت که 34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست.

34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، فرزاد دادخواه در آئین تکریم و معارفه رؤسای پلیس قدیم و جدید پلیس راه و راهور استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم فلسطین و آرزوی پیروزی برای جبهه مقاومت در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بیان داشت: در سال جاری بالغ بر 840 ردیف پروژه در دستور قرار گرفت که به عنوان نمونه 34 زیرگذر در استان اصفهان در حال اجراست و برای انجام این پروژه ها نیازمند همکاری مجموعه پلیس راه استان هستیم.

وی از همکاری پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اجرای پروژه های راهسازی قدردانی کرد و افزود:اصفهان با اقلیم ویژه و شرایط خاص در زمینه تردد و ترافیک، حجم بالای حمل و نقل بار و مسافر و تردد روزانه بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو در راه های اصلی استان و پروژه های متعدد از اهمیت بسیار بالایی در کشور برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: روکش راه ها و پروژه اصلاح نقاط پرتصادف و آموزش ها، اقدامات در حوزه حمل و نقل در جای جای استان هم از دیگر فعالیت هایی است که در کنار عزیزان پلیس راه انجام می شود آنها به عنوان یار و یاور ما بوده و انصافاً بخش عمده ای از زحمات ما در اجرای پروژه ها بر دوش این عزیزان بوده و هست که جای تقدیر و تشکر دارد.

دادخواه ، خوش اخلاقی، چهره بشاش، پاسخگو بودن در اوج بحران های طبیعی را از ویژگی های سرهنگ زارع عنوان کرد و اظهار داشت: وی انصافاً تیم خوبی را در پلیس راه استان تشکیل داده بود و این همفکری، همراهی و ارتباط صمیمانه ای که داشتند کمک کرد که ما بتوانیم به کاهش حوادث و اینکه کمتر کسی در راه ها کشته شود و خانواده ای بی سرپرست نشود کمک کنیم.

این مقام مسئول در خاتمه خاطر نشان کرد: به سرهنگ مولوی هم تبریک می گویم و برای وی در سمت جدیدشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم همچنان این روند همکاری و همراهی بین مجموعه راهداری و پلیس راه در دوره وی نیز تداوم داشته باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه