English

برگزاری آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود سال تحصیلی ۱۴۰۲ در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان

آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان با حضور ریاست هیئت امنا در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان برگزار شد.

برگزاری آیین افتتاحیه دانشجویان نو ورود سال تحصیلی ۱۴۰۲  در دانشگاه معارف قرآن و  عترت (ع) اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان ضمن خیر مقدم اظهار کرد: این دانشگاه جزو دانشگاه های غیر دولتی است که دانشکده نیست و دانشگاه می باشد و همچنین دانشجویان مدرک رسمی از وزارت علوم دریافت می کنند.

علی عابدی بیان داشت: رشته های مختلفی اعم از علوم قرآن و حدیث، روانشناسی٫ مشاوره٫ حقوق٫ علوم تربیتی در این دانشگاه در مقطع کارشناسی تدریس می گردد.

وی هدف از تأسیس این دانشگاه را تربیت مبلغ معارف قرآن و عترت(ع) بیان کرد و افزود: همه تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا نیرو های مبلغ را در همه حوزه‌ ها تربیت کنیم و این نیروها بتوانند به جامعه خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دیانی رئیس هیات امنا دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان ضمن تبریک دوره جدید تحصیلی به دانشجویان اظهار داشت: این دانشگاه توسط حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی مظاهری تاسیس شده است و در ابتدا دارالقرآن بوده و سپس به دانشگاه تبدیل شده است و جزو دانشگاه های برتر می باشد.

وی بیان داشت: دانشجویان باید از جهت علمی و معنوی پر تلاش باشند و از این فرصت بهره مند شوند و دانشگاه را محور اخلاق بدانند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه