English

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان:

پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان گفت:دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان رشته های مختلفی را بدون کنکور در مقطع کارشناسی در زمینه های قرآنی و غیر قرآنی دارد.

پذیرش بدون کنکور در مقطع کارشناسی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علی عابدی اظهار داشت:  دانشگاه معارف عترت و قرآن بدون کنکور در مقطع کارشناسی در رشته های مشاوره، علوم قرآن و حدیث، روانشناسی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و علوم تربیتی دانشجو می پذیرد. 

وی با اشاره به شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه توضیح داد:دارا بودن مدرک دیپلم چهار ساله نظام قدیم یا پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید یا دیپلم نظام جدید (633) و همچنین ثبت نام در سایت سنجش از شرایط ثبت نام در این مقطع می باشد.

وی ادامه داد: ثبت نام و انتخاب رشته برای افرادی که در کنکور شرکت نموده اند تا روز دوشنبه 1402/06/06 و برای افرادی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام می نمایند تا روز پنج شنبه 1402/06/09 ادامه دارد.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان اظهار کرد: از آنجایی که این دانشگاه رسالت خود را بر پایه تبلیغ آموزش قرآن و عترت بنا نهاده است اما در کنار رشته های قرآنی، رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره، حقوق را نیز تدریس می‌کند و از جمله رشته هایی است که دانشجویان علاقه زیادی به آن ها دارند.

وی ادامه داد: همچنین در این دانشگاه محیطی فراهم شده است که دانشجویان بتوانند در آرامش به ادامه تحصیل بپردازند و دوره های آموزشی برای ورود به بازار کار نیز در این دانشگاه فراهم شده است.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان گفت: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی این دانشگاه عدد 5 را به شماره 09130913214 ارسال نمایند و مراحل ثبت نام خود را طی نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه