English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری اعضای ۴نفره خرده فروشان مواد مخدر در کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی و دستگیری اعضای باند ۴نفره تهیه و توزیع انواع مواد مخدر و کشف بیش از ۲کیلو مواد افیونی از مخفیگاه متهمان خبر داد.

دستگیری اعضای ۴نفره خرده فروشان مواد مخدر در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با بیان اینکه مواد مخدر ریشه بسیاری از جرایم،  ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است و این موضوع لزوم توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با این پدیده شوم را دو چندان می سازد،  بیان داشت:  مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت ماموریت های پلیس قرار دارد. 

وی افزود:  در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده با هدف مقابله با سوداگران مرگ و با اشراف اطلاعاتی از فعالیت ۴خرده فروش مواد مخدر در زمینه تهیه و توزیع مواد افیونی در برخی از محلات شهرستان،  اقدامات تخصصی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد.  

فرمانده انتظامی کاشان اظهار داشت:  با انجام گسترده میدانی در نهایت واحد صنفی که متهمان از آن برای اعمال مجرمانه خود استفاده می کردند شناسایی شد.  

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد:  سرانجام هر ۴متهم در یک عملیات کاملا هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شدند و از آن محل نیز ۲کیلو و ۳۰۰ گرم انواع مواد مخدر توهم زا نیز کشف شد. 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می کند خاطرنشان کرد:  متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه