English

از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شد؛

دستگیری ۷ خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری7 خرده فروش مواد مخدر و کشف 14 کیلو و 643 گرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در اصفهان خبرداد.

دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت : با شروع سال جدید طرح برخورد با فروشندگان و جمع آوری معتادان متجاهر در جهت پیشگیری از گسترش کانون های جرم در سطح شهرستان اصفهان با استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود توسط مأموران انتظامی این فرماندهی اجرا شد.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون مأموران انتظامی کلانتریهای تابعه ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به کانون های خرید، فروش و استعمال مواد مخدر اعزام و طی چند عملیات دقیق و هوشمندانه موفق به دستگیری 7 خرده فروش مواد مخدر و کشف 14 کیلو و 643 گرم انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: در این طرح همچنین تعداد 52 نفر معتاد متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان شد: پلیس با خرده فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و درچارچوب قانون برخورد می کند ضمن اینکه از شهروندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه