English

با اجرای طرح امنیت محله محور صورت گرفت؛

دستگیری ۲۱ سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری 21 سارق و خرده فروش مواد مخدر در راستای اجرای طرح امنیت محله محور طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

دستگیری 21 سارق و خرده فروش مواد مخدر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی بیان داشت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان وخرده فروشان طی 24 ساعت گذشته در حوزه انتظامی کلانتریهای هدف به اجرا گذاشته شد.

وی افزود : در راستای اجرای این طرح که با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد، مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی 9 خرده فروش مواد مخدر و 12 سارق شده که در چند عملیات منسجم و هماهنگ آن ها را در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف 316 گرم انواع مواد مخدر، کشف 2 دستگاه موتور سیکلت مسروقه، کشف 23 قبضه سلاح سرد و توقیف 11 دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو متخلف از دیگر نتایج حاصله از اجرای این طرح است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و از مردم خواست هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه