English

حجت الاسلام نقدعلی :

جبهه مقاومت نتیجه رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی است

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:سلب آرامشی که امروز در رژیم غاصب صهیونیزم شاهد هستیم نتیجه رشادت‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است

جبهه مقاومت نتیجه رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسات فصلی هم اندیشی اقشار مختلف شهرستان در خصوص مسائل روز بیان داشت: وقایع اخیری که در سرزمین فلسطین در حال رخ دادن است بسیار بی نظیر بوده و عالم اسلام با وحدتی یکپارچه در حمایت از حقوق مردم فلسطین برآمده اند. 

وی در ادامه بیان داشت: ایجاد جبهه مقاومت منطقه  نتیجه رشادت‌های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است که امروز موجب بر هم زدن آرامش رژیم غاصب صهیونیستی است. 

حجت الاسلام نقدعلی از به خط بودن مجموعه حاکمیت در ریل گذاری و ساختارهای زیربنایی کشور اشاره نمود و گفت: رتبه بندی معلمان و استخدام آموزگاران، متناسب سازی حقوق بازنشستگان ، مدیریت قرض الحسنه ها،  و مسائل بر زمین مانده وجود دارد که در  حال پیگیری است. 

وی به مسائل شهرستان نیز گریزی زد و ادامه داد: کارهای خوبی در زمینه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش شهرستان صورت پذیرفته که ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در این امر همراه بوده و مطالبات مردمی شهرستان را پاسخگو بوده اند. 

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با توجه به این نکته که پیگیری برخی مسائل برعهده نماینده نیست اذعان کرد: متاسفانه رئیس برخی ادارات در بی حالی و کسالت یا بی اطلاعی به سر می‌برندوحال رسیدگی به اموارات شهرستان را ندارند. 

عضو کمیسیون قضایی مجلس به زیاده خواهی برخی مسئولان استان اشاره کردو توضیح داد: برخی زمین‌های شهرستان از لحاظ موقعیت و مکانی ارزش فراوانی دارد و عده ای حیفشان می آید که مالکیت این زمین‌ها در قالب مسکن ملی به نام  شهروندان تمام شود. 

حجت الاسلام نقدعلی در ادامه از مهاجرت اتباع صحبت کرد و گفت: با اذعان برخی افراد که اتباع به خوبی مدیریت امور را به دست دارند همین امر دلایل مهاجرت اتباع و ماندگاری در یک منطقه را موجب می شود. 

نماینده مردم شهرستان خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: شبهاتی در مبحث طرح انتقال آب حوزه ای مطرح شده که لازم است بگویم انتقلاتی که در استان در حال انجام است در خصوص آب شرب استان بوده و برای آبرسانی به کشاورزان بامشکلی مواجه نیستیم و حقابه کشاورزان را به آنها بر می گردانیم و طرح انتقال آب، به طرحهای گذشته استانی ضرری نمی‌زند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه