English

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

مقاومت و تسلیم در برابر استکبار هزینه دارد

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: مقاومت و تسلیم در برابر استکبار هزینه دارد با این تفاوت که مقاومت باعث عزت و سربلندی ملت هاست.

 مقاومت و تسلیم در برابر استکبار هزینه دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام صالحی نسب در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع مردم ولایی و نمازگزار شهر خمینی شهر اظهار داشت: روز قدس نماد اتحاد مسلمانان جهان بوده، روزی که جبهه حق و باطل مشخص می شود.

وی به تحلیل برخی مباحث سیاسی از جمله رژیم اشغالگر صهیونیسم پرداخت و تشریح کرد: از اهداف انگلستان در برپایی رژیم صهیونیسم تشکیل امپراطوری نیل تا فرات بود.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران از اهداف دیگر این رژیم را تسلط بر منابع انرژی خواند و افزود: همان گونه که می بینیم ، کشورهای غربی همچنان به طرفداری و حمایت از این رژیم اشغالگر ادامه می دهند.

حجت الاسلام صالحی نسب به اهداف آمریکا در منطقه و ارکان سه گانه تصمیم گیری قدرت در آمریکا اشاره کرد و توضیح داد: گروه اول صهیونیزم یهودی و گروه دوم نو محافظه کاران که تفکری جنگ طلبانه دارند و گروه سوم ، صهیونیسم یهودی هستند که مبانی و منابع مالی و اقتصادی اسرائیل را محافظت می کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش دشمنان و طرفداران اسراییل پابرجایی رژیم صهیونیستی است و آمریکا در منطقه مد نظر دارد نقاط استراتژیک خاورمیانه که شامل تنب بزرگ و کوچک، ابوموسی، جبل الطارق، تنگه فسفر، باب المندب را که قلب انرژی است به دست آورند.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران دلیل چهارم تلاش های آمریکا را  حذف حضور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حذف جبهه مقاومت برشمرد‌.

وی در ادامه به راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار ستیزی اشاره کردو گفت: مقاومت راهی است که در برابر استکبار ستیزی جوابگو است.

حجت الاسلام صالحی نسب تسلیم و مقاومت در برابر استکبار را هزینه بر دانست و تصریح کرد: مقاومت و تسلیم  در برابر استکبار جهانی هزینه در بردارد با این تفاوت که تسلیم نهایتا به خواری و ذلت ختم می شود اما مقاومت باعث سربلندی و آزادگی ملتهاست.

وی قدرت رهبری و راهبرد ایشان را در باج ندادن به دشمنان ملت ایران حائز اهمیت برشمرد و افزود: با راهبردهای رهبر معظم انقلاب، حتی پهبادهای دشمن جرات نزدیک شدن به خاک ایران اسلامی را ندارند.

حجت الاسلام صالحی نسب به انواع گفتمان‌ها که در اختیار رژیم صهیونیستی و آمریکا است، اشاره کرد و اذعان داشت: دلیل اینکه رهبر انقلاب گفتمان انقلاب اسلامی را توصیه نمود ، چون دشمن گفتمان های غلطی مانند گفتمان شیعه انگلیسی و تکفیری را بین افراد ملت‌ها رواج داد.

این مقام مسئول به قدرتی که کشور ایران در جهان به دست آورده اشاره نمود و یاد آور شد: دشمنان کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال ایجاد اختلال بین محاسبات مسئولان و مردم بوده و قصد دارند  مقاومت کشورهای منطقه را در هم بشکند ، اما خداوند در قرآن به تقوای اجتماعی و سیاسی وعده داده و  پیروزی برای ملت‌های مقاوم را  حتمی و قطعی بیان کرده است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان شکست مفتضحانه آمریکا در منطقه را یادآور شد و خاطر نشان کرد: به گفته خود آمریکایی ها ، جبهه مقاومت دشمنان را احاطه نموده و اسرائیل در محاصره جبهه مقاومت است و امروز  به برکت جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدا و راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب موشک پاسخ گستاخیهای رژیم اشغالگر قدس است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه