English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد:

رفع تصرف فوری اراضی ملی استان اصفهان به ارزش هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف فوری بیش از ۱۵۳ هکتار اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۱۶ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال خبر داد.

 رفع تصرف فوری اراضی ملی استان اصفهان به ارزش هزار و ۶۸۸ میلیارد تومان

سرهنگ امیرسعید باقری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف‌شده ۱۶ هزار و ۸۸۲ میلیارد ریال برآورد شده، عنوان کرد: برای این اراضی در مجنوع تعداد ۴۳ مورد تعرض گزارش و واقع شده بود که با اقدامات به‌عمل آمده مورد رفع تصرف قرار گرفت و با معترضان برخورد شد. 

وی درباره مجموعه اقدامات به‌عمل آمده در راستای رفع تصرف اراضی ملی از ابتدای سال تاکنون اظهار کرد: ۱۵۳ هکتار از اراضی ملی و دولتی استان اصفهان در گستره ۱۱۵ شهر این استان با هوشیاری کارکنان این فرماندهی از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض فوری شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این یگان وظیفه حراست و رفع تصرف انفال و اراضی دولتی و ملی را بر عهده دارد؛ بنابراین هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس‌کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به‌شمار می‌رود. 

این مقام مسئول گفت: سامانه ۱۶۵۶ به صورت شبانه‌روزی به‌منظور دریافت اخبار و اطلاعات مردمی در ارتباط با تصرف اراضی ملی و دولتی فعال بوده و مردم عزیز استان اصفهان می‌توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با این شماره به یگان حفاظت اراضی گزارش دهند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه