English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۳۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در اصفهان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف بیش از 3500 متر مربع از اراضی ملی در اصفهان خبر داد.

رفع تصرف بیش از 3500 متر مربع از اراضی ملی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ امیر سعید باقری اظهار کرد: بیش از 3500 متر مربع از اراضی ملی به ارزش  بیش از ۱۰۸ میلیارد ریال در اصفهان رفع تصرف شد.

وی گفت: به منظور صیانت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال ۱۷ مورد تعرض به  اراضی ملی در استان اصفهان، با دقت، هوشیاری و تلاش عوامل یگان حفاظت از اراضی استان رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع ۱۰۸ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال است اذعان داشت: اراضی ملی در شهرستان‌های سمیرم، کاشان و شاهین‌شهر و میمه مجموعاً به مساحت سه هزار و ۵۷۱ مترمربع پس از تشخیص و شناسایی رفع تصرف و از چنگ متصرفین خارج شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان بیان داشت: از میان اراضی بازپس گیری شده ۷۴۶ مترمربع مربوط به اراضی واقع در شهرستان شاهین شهر و میمه شامل پنج باب واحد خدماتی اداری و ۹ باب واحد تجاری  به ارزش حدود ۹۳ میلیارد ریال بوده است که منجر به صدور حکم  قضایی قطعی و رفع تصرف شد.

وی افزود: یک مورد تعرض به اراضی ملی در شهرستان سمیرم واقع در اشکفت رزم  به مساحت دو هزار متر مربع به ارزش ده میلیارد ریال رفع تصرف فوری گردید و در شهرستان کاشان نیز دو مورد حکم قضایی مربوط به ۸۰۷ مترمربع از اراضی دولتی منجر به اجرای قلع و قمع شد.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سطح استان به صورت شبانه روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی بعمل می‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی