English

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۹۳ هزار متر مربع از اراضی ملی در استان اصفهان

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از رفع تصرف بیش از 93 هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش 4 هزار میلیارد در استان اصفهان خبر داد.

رفع تصرف بیش از 93 هزار متر مربع از اراضی ملی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا قاری قرآن گفت: طی سه ماه نخست سال جاری  93 هزار و 285 متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف گردید و احکام قضائی به ارزش تقریبی 634 میلیارد ریال در این استان اجرائی شد.

وی ارزش تقریبی اراضی رفع تصرف شده را 4 هزار و 61 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با اقدام به موقع نیروهای پرتلاش گشت حفاظت اراضی ملی راه و شهرسازی استان اصفهان از ابتدای سال تا کنون  53 مورد رفع تصرف اراضی اجرایی شده است. این اراضی توسط زمین خواران و افراد سودجو تصرف شده بود که در واقع، دست‌درازی به اموال دولتی و بیت‌المال محسوب می‌شود و یگان حفاظت راه و شهرسازی اصفهان با جدیت در این زمینه عمل می‌کند.

قاری قرآن در خصوصاقدامات قضایی انجام شده گفت: 18 مورد حکم قضایی خلع ید و قلع و قمع در مجموع بیش از 80هزار مترمربع و به ارزش تقریبی634 میلیارد ریال در این استان اجرا شده است.

این مقام مسئول با اشاره به امکان اطلاع دادن موارد زمین خواری و تصرف اراضی دولتی، اعلام کرد: شهروندان اصفهان در صورت مشاهده ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی دولتی و ملی می‌توانند مراتب را با یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی استان از طریق تماس با شماره 1656 در میان بگذارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان تصریح کرد: خریداران اراضی و املاک در حومه و حریم شهرستان‌های استان برای اطمینان از دولتی نبودن اراضی ابتدا استعلامات لازم را انجام دهند و سپس با اطمینان از وجود سند، اقدام به خرید کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه