English

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خبرداد

کشف ۹۴ کیلو حشیش در نایین / یک سوداگر مرگ دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از کشف 94کیلو و 475گرم موادمخدر از نوع حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات مأموران یگان امداد این فرماندهی خبر داد.

کشف 94 کیلو حشیش در نایین / یک سوداگر مرگ دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ دوم هادی کیانمهر بیان داشت: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نایین در راستای کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک در محورهای مواصلاتی باهدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر، به یک دستگاه سواری پژو مشکوک که جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن آن کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته که در نتیجه موفق شدند مقدار 94 کیلو و 475 گرم حشیش که داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به این که در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن ها برخورد می کند و از شهروندان نیز می خواهیم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه