English

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خبر داد؛

آماده سازی ۹۴ دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به شهروندان در مهرماه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: ۹۴ دستگاه اتوبوس زمین‌گیر شده، بازسازی و آماده‌سازی و وارد ناوگان این سازمان شده است.

آماده سازی 94 دستگاه اتوبوس برای سرویس‌دهی به شهروندان در مهرماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سیدعباس روحانی با اعلام این خبر گفت: 4 دستگاه اتوبوس دو کابین ۱۸ متری پس از پنج سال توقف به‌دلیل تحریم قطعات، راه‌اندازی، اورهال و وارد ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان شده است.

وی از ورود 8 دستگاه اتوبوس نو آتروس (ایران خودرو دیزل) به ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسرانی اصفهان خبر داد و افزود: فعالیت در این سازمان به صورت شبانه‌روزی و در 3 شیفت است و ساعت کاری شیفت صبح تا ساعت ۱۷ افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به برگزاری ۵۸ جلسه برای گزینش یک هزار و 718 نفر راننده پایه یک و 2 تصریح کرد: از این تعداد، یک هزار و 7 نفر پذیرفته و تعداد ۴۳۳ نفر مشغول به‌کار شدند؛ طی همین مدت ۱۴۷ نفر از رانندگان پایه 2 برای آموزش رانندگی با اتوبوس به آموزشگاه معرفی شدند که از این تعداد ۴۰ نفر تا پایان شهریورماه در خطوط مختلف مشغول به کار خواهند شد.

 روحانی گفت،:تا پایان مردادماه سال جاری ۴۵۰ میلیارد ریال از بودجه یک هزار میلیارد ریالی مربوط به برآورد و هزینه تعمیرات و نگهداری ناوگان پرداخت و مقرر شده است مهرماه مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز پرداخت شود.

این مقام مسئول افزود: این هزینه‌ها شامل خرید لاستیک، روغن ضد یخ، انواع فیلتر تعمیرات موتوری، تعمیرات گیربکس، باتری، انواع تسمه لنت ترمز، لوازم کولر، لوازم پمپ باد و موتوری، انواع شیشه و لوازم متفرقه است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه