English

قدرت افتخاری اعلام کرد:

خدمات رسانی روزانه اتوبوسرانی به ۶۰۰ هزار نفر در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: روزانه 600 هزار نفر از خدمات اتوبوسرانی شهر اصفهان استفاده می کنند.

خدمات رسانی روزانه اتوبوسرانی به 600 هزار نفر در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قدرت افتخاری با حضور در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان (137) با اشاره به خدمت رسانی به جمعیت روزانه 600 هزار نفری گفت: به طور حتم بالاترین میزان درخواست ها، پیشنهادات، انتقادات و اعتراض ها را در بین تمام مجموعه های خدماتی شهر اصفهان دارد.

وی بیان کرد: این ویژگی ها باعث شده همکاران ما در اداره 137 شهرداری و در حوزه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت واحد اتوبوسرانی بسیار فعال باشند که جا دارد از صبر و حوصله این عزیزان تشکر کنم.

افتخاری افزود: بسیاری از موارد مانند ایستگاه ها، سرپناه ها، پایانه ها، فرسودگی ناوگان که مردم نسبت به آنها اعتراض یا درخواست دارند به شرکت واحد مربوط نمی شود اما بسیاری از موارد مانند زمانبندی ها، ‌تاخیرها، تعلل ها و رفتارهای نامناسب را همکاران من در شرکت واحد رسیدگی می کنند.

برخی فقط بر موج نارضایتی ها سوار می شوند

افتخاری اضافه کرد: با وجود اینکه بالاترین میزان تماس ها و درخواست ها به شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان مربوط می شود به همان نسبت نیز پاسخگویی وجود دارد که مایه افتخار است زیرا مردم نکاتی را مطرح می کنند که نشان می دهد، استفاده کننده از سیستم حمل و نقل عمومی هستند؛ این موضوع بر خلاف فضای مجازی و افرادی است که شاید سالی یکبار هم سوار اتوبوس نشوند و تنها بر موج نارضایتی ها و شکایت ها سوار می شوند و خدمات شرکت واحد و سایر سازمان ها را زیرسوال می برند. 

وی با بیان اینکه از انتقادات، درخواست ها و پیشنهادات واقعی مردم استقبال می کنیم، افزود: هیچ سازمان و نهاد خدماتی نیست که با این حجم از ارباب رجوع، نقص و ایراد نداشته باشد، زمانی که می گوییم روزانه 600 هزار نفر از اتوبوس استفاده می کنند کافی است یک درصد این جمعیت هم نارضایتی یا اعتراضی داشته باشند که باعث می شود این موضوع به چشم بیاید.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس رانی اصفهان و حومه گفت: مشکلات شرکت واحد زیاد است، مشکلات نیروی انسانی، فرسودگی ناوگان، مشکلات مربوط به بخش خصوصی، موضوع اصفهان کارت و کمبود باجه های کافی برای شارژ کارت و عدم فرهنگسازی مناسب در این موضوع از جمله مسائل مربوط به این سازمان است، همچنین در بخش زیرساخت ها، پایانه ها و ایستگاه های اتوبوس هم که در حوزه اختیارات شرکت واحد نیست، سازمان به عنوان امین مردم این موارد را پیگیری و مشکلات مربوط به آنها را رفع می کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه