English

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد؛

کسب رتبه نخست کشوری در کارگروه پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: این دانشگاه با کسب امتیاز کامل در کارگروه پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی، رتبه اول کشوری را به کلان منطقه آمایشی هفت اختصاص داد.

کسب رتبه نخست کشوری در کارگروه پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهدی رسولی منش بیان کرد: در راستای تحقق و اجرای برنامه جامع عدالت – تعالی و بهره وری در آموزش علوم پزشکی کلان منطقه آمایشی هفت موفق به کسب بالاترین امتیاز (82از 100) و کسب رتبه اول کشوری شدند.

وی با اشاره به اینکه منطقه آمایشی هفت شامل دانشگاه های علوم پزشکی اصفهان، کاشان، یزد و شهرکرد است، تصریح کرد: برنامه جامع عدالت- تعالی و بهره وری در آموزش پزشکی سند راهبردی و یکی از برنامه های کلیدی و محوری وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی وحوزه معاونت آموزشی است که در قالب 10کارگروه به کلان مناطق 10 گانه آمایشی کشور ابلاغ و واگذار شده است.

رسولی منش یادآور شد: مسئولیت دوکارگروه پاسخگویی اجتماعی و عدالت آموزشی و توسعه آموزشی و فناوری های نوین یادگیری بر عهده دانشگاه علوم پزشکی کاشان در کلان منطقه آمایشی7 واگذار شده بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کاشان این دستاورد مهم و موفقیت بزرگ را تبریک عرض نموده و از زحمات بی دریغ و خالصانه مدیر وهمکاران شاغل در مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی، مسئولین، مدیران و اعضای کارگروه مربوطه تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه