English

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفتگو با موج خبرداد؛

اجرای ۸۵ حکم قطعی قلع و قمع برای رفع تصرف اراضی ملی در استان اصفهان

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان گفت: ۸۵ حکم قطعی قلع و قمع و خلع ید برای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان در دو سال اخیر صادر و اجرا شد.

 اجرای ۸۵ حکم قطعی قلع و قمع برای رفع تصرف اراضی ملی در استان اصفهان

سرهنگ امیر سعید باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در راستای اقدامات اجرایی و عملیاتی، ۸۵ فقره حکم قلع و قمع و خلع ید برای رفع تصرف از اراضی ملی استان اصفهان در دو سال گذشته اجرا شده است. 

وی افزود: با اجرای این احکام در مجموع حدود ۱۳۵.۵ هکتار از زمین‌های ملی و دولتی استان اصفهان رفع تصرف و به بیت المال اعاده شد. 

فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی رفع تصرف شده در مجموع هشت هزار میلیارد ریال برآورد شده گفت: علاوه بر این، در دو سال گذشته، ۱۸ فقره پرونده قضایی کیفری (جرایم مشهود) برای رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان اصفهان تشکیل شده است.   

این مقام مسئول اضافه کرد: در این مدت، بیش از ۳۷۵ مورد اخطاریه صادر و به اشخاص ابلاغ شده همچنین ابلاغ‌های قضایی نیز ۸۲ مورد بوده است. 

سرهنگ باقری ادامه داد: وقوع جرائم در حوزه اراضی استان اصفهان در دو سال اخیر، بیش از ۳۵ درصد کاهش یافته است که علت آن اقدامات پیشگیرانه همچون بازدیدها، بازرسی‌های متعدد، اعزام تیم‌های نظارتی و همچنین آموزش‌های نظری و عملی متداوم برای عوامل یگان حفاظت از اراضی استان اصفهان بوده است. 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه هرگونه اقدام فیزیکی مانند دیوار و فنس کشی در اراضی ملی و دولتی ممنوع بوده و تصرف اراضی ملی و دولتی به شمار می‌رود، گفت: با پایش روزانه عوامل یگان حفاطت اراضی استان اصفهان، عرصه بر متصرفان اراضی ملی استان تنگ شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه