English

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان خبرداد؛

افتتاح ۱۵۰ پروژه بزرگ برق رسانی همزمان با هفته دولت در اصفهان

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان از افتتاح ۱۵۰ پروژه بزرگ برق رسانی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد به مناسبت هفته دولت در اصفهان خبرداد.

 افتتاح ۱۵۰ پروژه بزرگ برق رسانی  همزمان با هفته دولت در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مهرداد دادخواه در جمع خبرنگاران بیان کرد: این شرکت در دولت مردمی سیزدهم دستاوردهای خود را که برگرفته از ضرورت های صنعت برق کشور بوده است در قالب شاخص‌های کلان و برنامه‌های اجرا شده هفته دولت سال جاری،  در قالب ۱۵۰ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان اجرایی نموده است.

 وی افزود :صنعت توزیع برق به واسطه نزدیک بودن به نقطه مصرف و تنوع در شرایط و تجهیزات، بیشترین فراز و نشیب را به همراه داشته است اما ما همچنان معتقدیم که باید خدمت رسانی عزتمندانه و امید آفرین را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم و در این مسیر نیز تمام تلاش خود را به کار گرفته تا گام‌های محکمی برداشته شود .

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد :  با توجه به اینکه شرکت توزیع برق اصفهان با  یک میلیون و ۲۸۶ هزار مشترک مرتبط است به  طور قطع باید هوشمندسازی  و مانیتورینگ یا مدیریت دیده بانی شبکه و بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا را در اختیار داشته و به کار گیرد .

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره خاطرنشان کرد : ۱۰۵۰ دستگاه کلید اتوماسیون کنترل از راه دور به منظور رویت پذیری و قطع و وصل جریان برق نصب شده و نزدیک به ۳۸ هزار انشعاب نیز به صورت هوشمند مجهز گردیده است.

دادخواه ابراز داشت:  ۱۴ هزار و ۱۳۷ دستگاه پست و ترانس زمینی و هوایی با ظرفیت ۳۵۰۰ مگاولت آمپر و ۱۵۴۹۰ کیلومتر شبکه و کابل خود نگهدار به منظور برق رسانی پایدار و مطمئن برای مشترکین فراهم شده است .

مدیرعامل شرکت گفت : نصب  پنل‌های خورشیدی با توجه به اقلیم و آب و هوایی که در سمت شرق اصفهان وجود دارد موجب می شود که  میزان قابل توجهی از روزها ،تامین برق از طریق نیروگاه‌های پراکنده و انرژی‌های خورشیدی میسر شود.

دادخواه اظهار داشت : استفاده از نیروگاهها و سامانه های خورشیدی آلایندگی‌هایی که به منظور تامین برق از طریق روش‌های قبلی صورت گرفته را نزدیک به صفر می نماید

وی تصریح کرد : در حال حاضر مشترکین می‌توانند از ظرفیت‌های پنل های خورشیدی  بر روی پشت بام با مقیاس کوچک استفاده کنند و  همچنین اجرایی شدن این سامانه می تواند به میزان قابل توجهی مشترکین را بهره مند کند و سرمایه‌گذاری در آن سودآوری قابل توجهی را برای ایشان به دنبال خواهد داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق اصفهان خاطر نشان کرد :مجموعه‌های حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی ؛ بسیج سازندگی و امور روستایی و غیره در توسعه این تکنولوژی  نقش بسزایی داشتند و دولت سیزدهم این شرایط را برای این مجموعه ها ایجاد نمود .

این مقام مسئول تاکید کرد : دیگر شهروندان و اقشار جامعه ، نیز می‌توانند با آورده های خود نسبت به احداث نیروگاه‌ها اقدام نمایند.

 دادخواه تصریح کرد سرمایه‌گذاران که زمین شخصی دارند می‌توانند با مراجعه به تارنمای صدور مجوزهای دولت به نشانی g4b.ir ثبت درخواست نمایند .

وی به مشترکین خانگی توصیه نمود : که از سامانه‌های انرژی خورشیدی حداقل ۵ کیلووات استفاده نمایند که به ازای این میزان ۵۰ متر مربع فضا در پشت بام  نیاز است

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان عنوان کرد :  به حمدالله سامانه های خورشیدی عمومی( قراردادهای خرید تضمینی) نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته و همچنین در طرح ۲۰ درصد ادارات نیز این میزان نسبت به سال گذشته ۵۴ افزایش یافته است.

دادخواه گفت:  شرکت توزیع برق اصفهان در هفته دولت در حوزه‌های مختلف از جمله احداث و  بهینه سازی شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف در روستای سروش بادران ،روستای حیدرآباد، خیابان آتشگاه و ‌‌‌‌‌..... اقدامات خوبی را ایجاد نمود و  همچنین در این هفته مبارک در حوزه تامین برق  مشترکین، تجهیز پست ۶۳۰ پدمانتد سرای گلشن (میدان امام بازار تاریخی اصفهان)، احداث چهار و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و احداث ۱۱ دستگاه ترانسفورماتور هوایی در پایگاه هوایی شهید بابایی را عملیاتی نمود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان به دیگرپروژه های  شرکت در این ایام اشاره کرد و افزود: فیدر گیری از پست فوق توزیع پاکدل و تعویض کابل‌های روغنی ۲۰ کیلو ولت،  هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه نیز  از دیگر برنامه‌ها  در این ایام فرخنده بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه