English

رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار خبرداد؛

نصب بیش از ۱۳۵ دستگاه کنتورهای هوشمند حجمی در شهرستان برخوار

رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار از نصب بیش از 135 دستگاه کنتورهای هوشمند حجمی در یکسال اخیر در شهرستان برخوار خبرداد.

نصب بیش از 135 دستگاه کنتورهای هوشمند حجمی در شهرستان برخوار

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، قادری بیان کرد: آزادسازی حریم و بستر مسیل حبیب آباد به طول 1.5 کیلومتر و نصب بیش از 135 دستگاه کنتورهای هوشمند حجمی در یکسال اخیر انجام شد.

وی با بیان اینکه اصلاح و تعدیل صددرصد پروانه چاه های کشاورزی انجام شده است، گفت: سطح زیر کشت شهرستان 20 هزار هکتار است و تعداد 4هزار بهره بردار و مشترک در دایره خدمت رسانی اداره منابع آب شهرستان برخوار وجود دارد.

قادری به عملکرد اداره منابع آب شهرستان برخوار در یک سال اخیر اشاره کرد و افزود:  برگزاری 7 جلسه شورای حفاظت از منابع اب و کارگروه سیل، 17 نشست‌ تخصصی، هم‌اندیشی و جلسات متعدد با کشاورزان، صنف کشاورزی، خبرنگاران، مسئولان و سایر نخبگان درخصوص ضرورت اجرای برنامه احیاء و تعادل بخشی منابع آب در شهرستان و ارائه راهکارها و اقدامات مؤثر در این راستا از اقدمات اداره منابع آب شهرستان برخوار است.

این مقام مسئول به برگزاری اولین کارگاه آموزشی برای بانوان شهرستان با عنوان«نقش موثر بانوان در مدیریت و مصرف بهینه آب و انرژی» اشاره و تصریح کرد: این نشست با محوریت اداره منابع آب برخوار و همراهی فرمانداری، اداره برق، گاز، آموزش و پرورش و بسیج شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار ادامه داد: در راستای ارتباط چهره به چهره مسئولان شرکت ها با مردم و تسریع در روند حل مشکلات آنها، میز خدمت و پاسخگویی با حضور سعدی قادری، رئیس اداره منابع آب شهرستان برخوار در نماز جمعه برپا و پاسخگوی سوالات و مطالبات مردم شریف منطقه در حوزه آب بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه