English

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان خبرداد؛

پایش دائمی دشت های استان اصفهان با ۵۳ اکیپ

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با 53 گروه گشت و بازرسی، دشت ها و محدوده های مطالعاتی استان اصفهان پایش می شود.

پایش دائمی دشت های استان اصفهان با 53 اکیپ

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمود چیتیان در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با روشهای حفاری چاه و مبانی آزمون پمپاژ، اظهار داشت: یکی از مهمترین پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی، استقرار گروه های گشت و بازرسی است و تقویت این گروه ها در استان اصفهان منجر به گزارش به موقع و جلوگیری از بسیاری از تخلفات آبی شده است.

چیتیان با اشاره به این که هدف تشکیل گروههای گشت و بازرسی حفظ و حراست کمی و کیفی منابع  و مجاری عمومی و تأسیسات آبی است، افزود: به روز نمودن آمار و اطلاعات منابع آب، تسهیل در امور اطلاع رسانی و همگرایی در بهره برداران و ایجاد زمینه های تشکیل تشکل ها از دیگر اهداف شکل گیری گروه های گشت و بازرسی است.

وی با بیان این که 53  گروه صحرایی در سطح دشت های استان اصفهان فعال است، افزود: در استان اصفهان 6 دشت آزاد، 19 دشت ممنوعه و 10 دشت ممنوعه بحرانی وجود دارد.

چیتیان بیان داشت: کارگاه آموزشی آشنایی با روش های حفاری چاه و مبانی آزمون پمپاژ باهدف ارتقاء دانش فنی کارشناسان گشت و بازرسی برگزار شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان تصریح کرد: این دوره از سرفصل های آموزشی طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی است که به افراد حاضر در این کارگاه در جهت شناسایی انواع تخلف، در زمان حفر و تجهیز چاه کمک شایانی خواهد نمود.

گفتنی است؛ کارگاه آموزشی آشنایی با روشهای حفاری چاه و مبانی آزمون پمپاژ به همت گروه احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و شرکت مهندسین مشاور آبگستران میهن، با تدریس معاون حفاظت و بهره برداری و اموراجتماعی حوضه آبریز فلات مرکزی و شرق ایران با حضور 60 نفر از کارشناسان ذی ربط در تاریخ بیست و ششم مردادماه برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه