English

با حضور مدیرعامل مخابرات ایران صورت گرفت؛

بهره برداری نهضت جهادی توسعه فیبر نوری نجما در کاشان

همزمان با سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی طرح "نهضت جهادی توسعه فیبرنوری" (نجما) با پیش‌بینی ظرفیت چهار هزار پورت، با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در کاشان آغاز شد.

بهره برداری نهضت جهادی توسعه فیبر نوری نجما در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران  در آیین افتتاح ۱۹۴ طرح مخابراتی نجما با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و لزوم تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» اظهار کرد: برنامه ریزی و راهبردهای مخابرات در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و بدنبال تلاش حداکثری در جهت توسعه صنعت ارتباطات هستیم.

 سلطانی،اقتصاد را  رکن ماندگاری و اقتدار شرکت های بزرگ دانست و ضمن اشاره به یکی از بیانات مقام معظم رهبری که  فرموند؛ توجه به شرکت های دانش بنیان مهم است اما بنگاه های بزرگ اقتصادی نباید فراموش شوند.

وی هم چنین در این آیین گفت: توسعه،اقتصاد و زیرساخت از عوامل مهم و ضروری در طرح نجما که هدف گذاری شده و بر مبنای این الگوی اقتصادی بایستی فعالیت شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: این شرکت تنها یک شرکت زیرساختی نیست بلکه لوکوموتیو پیشرفت صنعت آی،سی،تی کشور است،اگر این شرکت آسیب ببیند ۲۰۰ شرکت دیگر ازجمله شرکت های دانش بنیان هم آسیب خواهند دید.

سلطانی در ادامه افزود:نخستین افتتاح طرح نجما در خرداد ماه سال 1401 در یکی از روستاهای استان تهران انجام شد و امروز هر هفته در استان های مختلف کشور افتتاح نجما برگزار میشود .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد:نهضت جهادی توسعه فیبرنوری مخابرات ایران را با دستانی خالی آغاز چون اعتقاد داریم از راه کارهای نشدنی و رمز موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی بود و ما هم در شرکت مخابرت با دست خالی این طرح در کل استان ها اجرا که طراحی آن بر عهده مدیران استانی مدیران شبکه و مدیران فنی آماده و ابلاغ شده است.

سلطانی گفت:طرح نجما با کار جهادی همکاران شرکت مخابرات در حال اجراست،کشور ما نیازمند توسعه زیرساخت است چراکه توسعه زیرساخت منجر به توسعه تولید می شود.

مخابرات کاشان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه