English

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران:

۹۵ درصد سرویس‌های مبتنی برفیبر نوری مربوط به مخابرات است

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران اظهار کرد: شرکت مخابرات بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سرویس‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری است و تاکنون توانسته است ۹۵ درصد از سرویس‌های واگذارشده بر روی فیبر نوری را در اختیار مشترکان قرار دهد.

 ۹۵ درصد سرویس‌های مبتنی برفیبر نوری مربوط به مخابرات است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  بیدخام با تاکید برنقش حیاتی دولت در توسعه فیبر نوری گفت: ۹۵ درصد از سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری را شرکت مخابرات ارائه می‌دهد و بیشترین میزان توسعه فیبر نوری رادر کشور داراست .در حال حاضر ۱۸۰ هزار کیلومتر فیبر نوری شهری،بین شهری و روستایی مربوط به مخابرات است.

نهضت جهادی مخابرات برای توسعه فیبرنوری و اینترنت پرسرعت در کشور

بیدخام با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۰ هزار کیلومتر فیبرنوری در کشور داریم ادامه داد: طرح نهضت جهادی توسعه فیبر نوری هم‌اکنون در تمام شهر‌ها و روستا‌های کشور در حال اجرا و عملیاتی شدن است و هر هفته شاهد توسعه این شبکه در استان‌های مختلف هستیم و امیدواریم تا آخر سال بتوانیم پوشش و دسترسی مردم به فیبرنوری را به تعداد قابل‌توجهی برسانیم.

ارائه ۹۵ درصد از سرویس‌های مبتنی بر فیبر نوری توسط مخابرات

بیدخام اظهار کرد: شرکت مخابرات بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده سرویس‌های ارتباطی بر بستر فیبرنوری است و تاکنون توانسته است ۹۵ درصد از سرویس‌های واگذارشده بر روی فیبر نوری را در اختیار ۲۸۰ هزار مشترک قرار دهد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در راستای توسعه فیبر نوری از طرف شرکت مخابرات وجود دارد گفت: هزینه‌ای که پروژه فیبر نوری بر شرکت مخابرات وارد می‌کند زیاد است که امیدواریم دولت با حمایت‌های خود و ایجاد تسهیلات لازم مقداری از این هزینه‌ها را پوشش دهد. از طرف دیگر عدم شناخت مردم یکی از مواردی است که با آن روبرو هستیم که نیازمند حمایت قانونی و ایجاد قانون‌گذاری برای تعرفه مناسب برای مشترکان است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران در پایان یادآور شد: شرکت مخابرات ایران با تمام توان به سمت تحول دیجیتال در حال حرکت است و با همه توان برنامه‌های نهضت جهادی توسعه فیبر نوری را عملیاتی خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه