English

با هدف توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران ؛

عملیات اجرایی «نجما» در اصفهان آغاز می شود

آیین عملیات اجرایی «نهضت جهادی مخابرات ایران»، موسوم به « نجما » با هدف توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در استان اصفهان، پنجم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

عملیات اجرایی «نجما» در اصفهان آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، ایجاد شبکه فیبر نوری در استان اصفهان که با نام تجاری تانوما (تار نوری مخابرات ایران) از سال ۹۵ شروع شده، تاکنون موفق به ایجاد بیش از ۱۰۰ هزار ظرفیت قابل واگذاری فیبر نوری در اکثر شهرهای استان اصفهان بوده و به سرعت در حال گسترش است.

با برنامه ریزی های انجام شده در شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان، در اقدامی جهادی، ضمن توسعه شبکه فیبر نوری در مناطق بکر و فاقد شبکه ارتباطی، شناسایی و اولویت بندی نقاط هدف، در سایر مناطق، گذر از شبکه های سنتی مبتنی بر مس و مهاجرت به فیبر نوری در دستور کار قرار گرفته که انشاالله به لطف خداوند و باهمت و تلاش کارکنان متخصص و خدوم مخابرات منطقه اصفهان این مهم محقق خواهد شد.

لازم بذکر است، «نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران»، (نجما) در سال ۱۴۰۱ در دستور کار شرکت مخابرات ایران قرار گرفته و استان اصفهان به عنوان یکی از استان های پیشرو در این زمینه متعهد شد در مدت دوسال، نسبت به توسعه شبکه و دایری بالغ بر ۱۵۰۰۰۰سرویس مبتنی بر فیبر نوری اقدام نماید.

گفتنی است این مراسم با حضور هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مدیران و مسئولان استان اصفهان در هفته آتی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه