English

رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران تاکید کرد؛

توسعه فیبرنوری نخستین گام ایجاد زیست بوم جدید مخابرات

رئیس هیئت مدیره مخابرات ایران بر توسعه فیبرنوری نخستین گام برای ایجاد زیست بوم جدید مخابرات تاکید کرد.

 توسعه فیبرنوری نخستین گام ایجاد زیست بوم جدید مخابرات

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمودزاده در مراسم آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری مخابرات ایران در استان گلستان اظهار کرد: توسعه فیبر با هدف افزایش خدمات به مردم و مشتریان در قالب دیتا و همه مجموعه که مشترکان نیاز دارند در نظر گرفته شده و باید این خدمات توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: امروز ما نیازمند یک مدل کسب و کار برای مخابرات در همه استان ها و کشور هستیم، مدل های کسب و کار به عبور از بن بست استراتژیک کمک می کند.محمودزاده به موضوع ایجاد زیست بوم جدید در مخابرات که یکی از آنها توسعه فیبر است اشاره کرد و گفت: امروز بنا داریم که بتوانیم یکی از موضوعاتی که در حوزه مخابرات پیگیری کنیم توسعه فیبر نوری است تا بتوانیم نگار جدیدی در حوزه مخابرات ایجاد کنیم.

محمودزاده گفت: توسعه فیبر نوری انتهای کار ما نیست و نخستین گام برای ایجاد زیست بوم جدید مخابرات است و باید بین ۵۰۰ تا یک هزار میلیارد تومان در گلستان هزینه صرف شود و می خواهیم از سرمایه اصلی شرکت به استان ها قرض دهیم و بتوانیم هزینه جاری اجرایی این طرح را تامین کنیم.

این مقام مسئول افزود: باید از منابع غیرمولد برای اجرای فیبر که زیرساخت مهم توسعه استان ها است را بتوانیم اجرایی کنیم و گلستان شاخص های برجسته ای دارد که می توانیم به توسعه روستایی در آن اشاره کرد.

محمودزاده بیان کرد: جنگ بزرگی بین ابرقدرت های تکنولوژی رقم خورده است و هر روز اتفاقات جدیدی رقم می خورد و اگر صحبت از توسعه می کنیم نباید تصور کنیم که در یک سال یا دو سال این توسعه پایان می باید بلکه سیار است و هر ساله در حال پیشرفت است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: گلستان در بخش فناوری و ارتباطات شاخص های برجسته و ظرفیت های مناسبی دارد.

ابراهیم محمودزاده در آیین آغاز عملیات اجرایی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران از نظر تعرفه خدمات شرایط مناسبی ندارد زیرا با توجه به تورم و سایر شاخص های اقتصادی نرخ بازگشت سرمایه آن جزو کمترین هاست.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: توسعه باید تدریجی یا با روند تحولی انجام شود که برای شرکت مخابرات، توسعه تدریجی جوابگو نخواهد بود.

وی با بیان این نکته که ایجاد تحول در مخابرات منوط به تدوین برنامه پنج ساله است، گفت: ما نیازمند یک تغییر در برنامه ها و سیاست ها به منظور تنوع در ارائه خدمات هستیم.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران بابیان اینکه ما در حوزه مخابرات فقط بر برخی زیرساخت ها کار کردیم، گفت: با توجه به سایر حوزه ها امروز باید تحولی در بخش مخابرات و فناوری ارتباطات ایجاد کنیم.

شرکت مخابرات

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه