English

فرمانده انتظامی کاشان خبر داد؛

شناسایی ۲۷ متهم در طرح امنیت محله محور در شهرستان کاشان

فرمانده انتظامی کاشان از شناسایی ۲۷ متهم در راستای اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد .

شناسایی ۲۷ متهم در طرح امنیت محله محور در شهرستان کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری سارقان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر روز گذشته در حوزه استحفاظی کلانتری۱۴ ناجی آباد به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق به شناسایی و جمع‌آوری ۱۰ معتاد متجاهر و دستگیری ۶ فروشنده موادمخدر،  ۳ نفر اراذل و اوباش،  ۴ سارق و ۴ نفر عاملان مزاحمت برای شهروندان شدند.

فرمانده انتظامی کاشان تصریح کرد: کشف ۲۷۰ گرم انواع مواد مخدر،  کشف یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه دوچرخه مسروقه ، کشف چندین قبضه سلاح سرد و ۳ فقره انواع سرقت و همچنین توقیف یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و اعمال قانون ۳۰ دستگاه خودرو از دیگر نتایج این طرح بود . 

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند مهم ترین هدف اجرای این گونه طرح ها را افزایش نظم و آرامش و جلب رضایتمندی مردم عنوان کرد و ضمن قدردانی از همراهی شهروندان در این راستا ، از آنها خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه