English

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبرداد؛

دستگیری زن سارق بدل‌انداز‌ طلا در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری فردی که در پوشش خریدار طلا با جایگزین کردن طلای تقلبی اقدام به سرقت 3 میلیارد ریال طلاجات از طلافروشی های سطح شهرستان می کرد، خبر داد.

دستگیری زن سارق بدل‌انداز‌ طلا در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ ایرج کاکاوند بیان داشت:  در پی تماس تعدادی از شهروندان با مر کز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر پخش طلاهای بدل توسط فردی ناشناس در سطح بازار طلافروشی های شهر کاشان ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران  بلافاصله در محل حاضر و فرد سارق را در حین سرقت از یک واحد طلافروشی دستگیر و در بازرسی بدنی از متهم 3 عدد انگشتر طلا و 6 عدد النگو بدل را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهم به عنوان خریدار به طلافروشی ها مراجعه و با شگرد خاصی طلاهای اصلی را با بدلی جابجا کرده و از مغازه خارج می شد گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته  به 3 مورد سرقت طلا با روش مذکور به ارزش 3 میلیارد ریال اعتراف کرد .

سرهنگ کاکاوند در خاتمه خاطر نشان کردک به طلافروشان عزیز توصیه می کنیم هرگونه خرید طلا از مشتری را پس از احراز هویت و رویت فاکتور فروش انجام و حتماً نسبت به تست سنگ محک طلاها اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه