English

مدیر دفتر تشکیلات، آموزش و منابع انسانی آبفای کاشان خبرداد؛

برگزاری دوره آموزشی رعایت الزامات سلامت، بهداشت و ایمنی برق در محیط کار

مدیر دفتر تشکیلات، آموزش و منابع انسانی آبفای کاشان از آغاز دوره آموزشی " رعایت الزامات سلامت، بهداشت و ایمنی برق در محیط کار" ویژه کارکنان فنی، ستادی و ادارات تابعه این شرکت به صورت کارگاهی خبرداد.

برگزاری دوره آموزشی رعایت الزامات سلامت، بهداشت و ایمنی برق در محیط کار

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج اصفهان، سید هادی قناعت در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء وبه روزرسانی سطح دانش ،مهارت و آمادگی همکاران در مواجهه با خطرات احتمالی  و پیشگیری از خسارات انسانی و مالی در محیط کار و همچنین نحوه رعایت الزامات مدیریت انرژی مبتنی براستاندارد 50001 iso عنوان کرد. 

وی افزود: یکی از الزامات اولیه در اجرای هر کار و حرفه‌ای، به‌کارگیری الزامات بهداشتی و ایمنی در محیط کار است که با توجه‌ به مأموریت ها ، شرح وظایف و خدمات شرکت، چنین دوره‌هایی نقش اساسی در افزایش دانش و مهارت کارکنان و کاهش هزینه و ریسک ها را دربردارد.

قناعت گفت: محتوا و اجرای این دوره آموزشی با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و معاونت منابع انسانی وتحقیقات شرکت  صورت می پذیرد.

مدیر دفتر تشکیلات، آموزش و منابع انسانی آبفای کاشان ضمن بیان مهارتی و کاربردی ‌بودن این دوره آموزشی گفت: در این دوره کلیه نکات و اصول به‌کارگیری الزامات سلامت، بهداشت و استانداردها وآیین نامه های حفاظتی ایمنی  برق به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه