English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

کشف بیش از یک تن گردوی قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف بیش از یک تن گردوی قاچاق در شاهین شهر خبرداد.

کشف بیش از یک تن گردوی قاچاق در شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ گفت: یک دستگاه وانت نیسان حامل یک تن و 200 کیلو گردوی خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف و پس از هماهنگی با مرجع قضائی قسمت بار آن را بازرسی کردند.

وی افزود: در این عملیات  مقدار یک تُن و 200 کیلو گردوی خارجی که  فاقد مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق مکشوفه را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابر این معضل اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص قاچاق کالا و ارز را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه