English

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خبر داد؛

کشف ۱۲۰۰کیلو گردوی خارجی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف 1200کیلو گردوی خارجی قاچاق در شهرضا خبر داد.

کشف  1200کیلو گردوی خارجی قاچاق در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ سهراب قرقانی با اشاره به کشف محموله گردوی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال بیان داشت: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بررسی آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودروها پرداخته که در بازرسی انجام شده 46 کیسه حاوی 1200 کیلو گردوی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را 2 میلیارد ریال برآورد کردند ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه وانت نیسان توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می کند و پلیس با تمام توان در برابراین پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه