English

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

کشف ۲ تُن گردوی قاچاق از یک انبار در حاشیه شهر اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 2 تُن گردوی خارجی قاچاق به ارزش 3 میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در حاشیه شهر اصفهان خبر داد.

کشف 2 تُن گردوی قاچاق از یک انبار در حاشیه شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی بیان داشت: ماموران اداره نظارت براماکن عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده در امر نگهداری و توزیع اقلام خوراکی قاچاق فعالیت می کند موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و انجام یک سری اقدامات پلیسی انبار فرد مذکور که در حاشیه شهر اصفهان واقع شده بود را شناسایی کرده و پس از اطیمنان از دپوی کالای قاچاق در آن طی هماهنگی با مرجع قضائی این مکان را مورد بازرسی قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات 2 تُن گروی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف و قاچاق بودن این محموله نیز به تایید نماینده اداره صنعت،معدن و تجارت استان رسید.

سرهنگ ریاحی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را 3 میلیارد ریال برآورد کردند اظهار داشت: در این خصوص محل به صورت آنی پلمب و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه