English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه:

انتشار تصاویر شخصی شهروند شاهین شهری با انگیزه انتقام جویی / متهم دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از عکس های بارگذاری شده در صفحه شخصی یک شهروند در بستر فضای مجازی اقدام به ایجاد صفحه ای غیراخلاقی کرده بود.

انتشار تصاویر شخصی شهروند شاهین شهری با انگیزه انتقام جویی / متهم دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی اعلام شکایت خانمی جوان در خصوص سوء استفاده از عکس های صفحه شخصی وی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بررسی موضوع در دستورکار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد فردی ناشناس با سوء استفاده از عکس های قربانی که در صفحه شخصی خود بارگذاری کرده بود، اقدام به ایجاد صفحه ای غیر اخلاقی در فضای مجازی کرده و باعث هتک حیثیت وی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا عامل این اقدام شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و مشخص شد متهم به واسطه اختلافات قبلی با فرد شاکی و با انگیزه انتقام جویی دست به این اقدام زده است.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به خطرات اشتراک گذاری عکس های خصوصی در فضای مجازی گفت: هر چند در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام کاربران می تواند تنظیمات را به صورتی قراردهند که فقط دوستان خود بتوانند به محتویات بارگذاری شده دسترسی داشته باشند اما همه دوستان قابل اعتماد نیستند و امکان انتشار این عکس ها و سوء استفاده از آنها همیشه وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه