English

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبرداد؛

افزایش ۱۴ درصدی ماموریت اورژانس در تصادفات کاشان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش ۱۴ درصدی ماموریت اورژانس در تصادفات کاشان خبر داد.

افزایش ۱۴ درصدی ماموریت اورژانس در تصادفات کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسین ریاحی در جمع خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۶۴۲ فقره تصادف در سه ماه اول امسال به اورژانس شهرستان گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافت.

وی با باین اینکه در این مدت ۲ هزار و ۴۶۵ مصدوم تصادف به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کاشان منتقل شدند، اظهار کرد: ماموریت‌های اورژانس در سه ماه امسال ۱۰ هزار و ۱۲ فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد رشد داشته است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان بیان کرد: از مجموع ماموریت‌های انجام شده در این مدت هزارو ۷۵۲ ماموریت به صورت درمان در محل بوده است و در ۶ هزار و۳۶۲ ماموریت اورژانسی، بیماران یا مصدومین با انجام اقدامات درمانی لازم به بیمارستان منتقل شدند.

ریاحی افزود:۳۱ هزار و۲۹۲ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ کاشان برقرار شد که از این تعداد ۸۵۱ تماس با عنوان مزاحمت تلفنی در سامانه‌های اورژانس ۱۱۵ کاشان ثبت شده است.

این مقام مسئول اظهار کرد: مزاحمت‌های تلفنی باعث ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ به بیماران می‌شود.

به گزارش موج؛ ۲۸ پایگاه امداد و نجات شامل ۱۱ پایگاه شهری و ۱۷پایگاه جاده‌ای در منطقه کاشان با ۴۵ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و نزدیک به ۱۹۰ نفر نیروی عملیاتی و ستادی در اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مردم منطقه خدمات ارایه می‌دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه