English

با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام شد؛

افتتاح ساختمان جدید پایگاه اورژانس شماره دو شهری کاشان

با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ساختمان جدید پایگاه شماره دو اورژانس ۱۱۵ شهری کاشان افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید پایگاه اورژانس شماره دو شهری کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ریس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این مطلب گفت: این پایگاه در زمینی متعلق به دانشگاه به متراژ حدود  ۲۰۰ مترمربع، با مشارکت خیر سلامت ،محمد پیروزان راه اندازی گردید.

کورش ساکی افزود: حدود ۲۰ میلیارد ریال برای احداث این پایگاه هزینه شده است که ۱۵ میلیارد ریال آن توسط خیر بزرگوار و مابقی توسط دانشگاه تامین شده است.

وی تصریح کرد: در این پایگاه علاوه بر حضور ۲۴ ساعته یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه موتورلانس نیز استقرار خواهد داشت و نیز از فضای اختصاصی در نظرگرفته شده در آن به عنوان پایگاه آموزشی برای پرسنل فوریت ها و مردم، استفاده خواهد شد.

این مقام مسئول، با ابراز خرسندی از افتتاح این ساختمان، از پایگاه‌های اورژانس به عنوان یکی از ضروری ترین مراکز ارائه خدمات درمانی در تمام دنیا یاد کرد.

ساکی، با بیان اینکه حوادث به خصوص سوانح ترافیکی، متاسفانه یکی از بزرگترین معضلات حوزه سلامت کشور است، بر ضرورت گسترش مراکزی که بتوانند با ارائه خدمات فوریتی به مصدومین در کوتاه‌ترین زمان ممکن، از مرگ بیمار یا مصدومیت بیشتر وی پیشگیری نمایند، تاکید کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۱۵۶۳۱ ماموریت توسط مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان انجام شده است که از این تعداد، ۱۱۳۲۲مورد شهری و ۴۳۰۹ مورد جاده ای بوده است.

ریسس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به فعالیت  ۲۸ پایگاه شهری و جاده ای در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، تصریح کرد: ۹ پایگاه شهری و ۱۳ پایگاه جاده ای در شهرستان کاشان و دو پایگاه شهری و ۴ پایگاه جاده ای در  شهرستان آران و بیدگل در حال ارائه مستمر به مردم شریف منطقه می باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه