English

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای رتبه های برتر در شاخص تولید دانش و اخلاق در پژوهش است

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای رتبه های برتر در بین دانشگاه های همتراز، پژوهش اثر بخش و اخلاق در پژوهش است.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای رتبه های برتر در شاخص تولید دانش و اخلاق در پژوهش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، غلامعلی حمیدی در نشستی با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت بیان کرد: این دانشگاه در شاخص تولید دانش رتبه پنجم، پژوهش اثربخش رتبه دوم و اخلاق در پژوهش رتبه اول در بین دانشگاه های همتراز را داراست.

وی تصریح کرد: رویکرد کلی این معاونت تاکید بر انجام پژوهش های مبتنی بر نیاز، تعامل با نهادهای خارج دانشگاه و نهادهای بین المللی، تقویت زیرساخت های پژوهشی، ماموریت محوری بر اساس پتانسیل های بومی و توانمندسازی دانشجویان و اساتید در راستای اهداف کلان دانشگاه و کشور است.

حمیدی، دستاوردهای این دانشگاه در حوزه فناوری را شامل افتتاح مرکز رشد و فناوری، توسعه شرکت های دانش بنیان، تولید محصولات فناورانه از جمله کیت تشخیص انواع واریانت ها کووید 19 و شربت گیاهی درمان علائم تنفسی این بیماری و ... عنوان کرد.

وی، با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای پتانسیل های فراوانی در حوزه تحقیقات است، خواستار کمک در توسعه زیرساخت های ازمایشگاه سنجش پروتئین، کتابخانه مرکزی و شتاب دهنده دارویی شد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کاشان ، در پایان گزارشی از ارزشیابی سال های گذشته این معاونت در شاخص های تولید دانش، ساختار و اثربخشی پژوهشی را ارائه کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه