English

با حمایت موسسه خیریه محکم انجام شد؛

درمان ۲۰ کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه کاشان اظهار کرد: با حمایت موسسه خیریه محکم، 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان تحت درمان قرار گرفتند.

درمان 20 کودک دارای ناهنجاری مادرزادی در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا مفرح در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی نمایندگی موسسه خیریه محکم در کاشان و آران و بیدگل در سال گذشته گفت: بیماران دارای ناهنجاری مادرزادی  به صورت رایگان درمان می شوند.

وی، با اشاره به اینکه این موسسه به یاری بیماران بی بضاعتی که دچار ناهنجاری های مادرزادی هستند می شتابد، افزود: تعدادی از این کودکان در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان درمان خود را آغاز کردند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند و تعدادی از آن‌ها جهت درمان به بیمارستان های اصفهان و تهران اعزام شدند.

علیرضا مفرح گفت: علاوه بر بیماران مذکور، نیز 16 کودک مبتلا به دیابت نوع یک از این موسسه تجهیزات درمانی درب منزل دریافت می کنند و مورد حمایت های آموزشی قرار دارند. 

رئیس اداره سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه کاشان تصریح کرد: همچنین 355 کودک دیگر مبتلا به دیابت نوع یک در حال تشکیل پرونده و بررسی جهت عضویت در این نمایندگی موسسه محکم کاشان می باشند.

گفتنی است؛ موسسه خیریه محکم به آدرس بلوار راوند، پزشک، جنب بیمارستان بهشتی، مجتمع مسکونی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کاشان، بلوک جی یک به شماره تلفن: 03155103373 در روزهای شنبه تا چهارشنبه پذیرای این کودکان و خانواده های آنها می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه