English

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان:

ساماندهی امور مالیاتی منجر به آبادانی شهرها می شود

مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: ساماندهی هدفمند امور مالیاتی منجر به عمران و آبادانی شهرها می شود.

ساماندهی امور مالیاتی منجر به آبادانی شهرها می شود

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس مزیکی در دیدار با شهردار نجف آباد بر ضرورت گسترش همکاری های مشترک و دو جانبه به منظور ارتقای فرهنگ مالیاتی در جامعه و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین برای تحقق سیاست های کلان اقتصادی استان تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که همواره مدنظر بوده و همکاری شهرداری ها در این زمینه می تواند کمک مهمی به ارتقای توان نظام مالیاتی کند، ورود جدی شهرداری ها به عرصه فرهنگ سازی مالیاتی است و طبیعتا تبیین آثار پرداخت مالیات در جامعه و بیان اینکه زیرساخت های مهم شهری از جمله پروژه های خدماتی عمرانی، فرهنگی ورزشی، آسفالت معابر، و.. از محل مالیات مردم ساخته می شود، تاثیر بسزایی بر افزایش مشارکت اجتماعی مردم در پرداخت مالیات دارد.

 مدیر کل امور مالیاتی استان اصفهان ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهری از تدوین و اجرای پروژه های شاخص عمرانی مورد بازدید قرار گرفته، ابراز امیدواری کرد این فرهنگ سازی در پیشبرد اهداف خادمین جامعه اسلامی راهگشا و مثمر ثمر قرار گیرد.

فرهنگ‌سازی مالیاتی، افزایش اعتماد عمومی نسبت به پرداخت مالیات را به دنبال دارد

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد بر ضرورت فرهنگ‌سازی مالیاتی در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی مالیاتی و تبیین آثار پرداخت مالیات در جامعه، به نهادینه سازی فرهنگ مالیاتی و افزایش اعتماد عمومی نسبت به پرداخت مالیات کمک می کند.

 وی، با بیان اینکه هر ماه مبلغی به عنوان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان در جهت توسعه زیرساخت های شهری پرداخت می شود، اظهار داشت: فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی درخصوص نحوه هزینه‌کرد درآمدهای مالیاتی، علاوه بر تحقق اهداف و سیاست های کلان اقتصادی در زمینه قطع وابستگی به درآمدهای نفتی و اتکای حداکثری بودجه به درآمدهای پایدار مالیاتی، به طور مستقیم نیز موجب عمرانی و آبادانی شهرها و روستاها خواهد شد.

شهردار نجف آباد نقش بارز و ظرفیت بالای رسانه و فضای مجازی را در زمینه گسترش فرهنگ پرداخت مالیات در جامعه را غیر قابل انکار دانست و خاطر نشان کرد: در این راستا و همزمان با هفته فرهنگسازی مالیاتی، در راستای ترویج و ارتقای فرهنگ‌سازی مالیاتی و نهادینه شدن پرداخت مالیات در جامعه مجموعه طرح های شهری با محوریت مصادیق پرداخت مالیات در تدوین و اجرای پروژه های عمرانی شاخص توسط مدیریت شهری نجف آباد تهیه و به صورت بنرهای شهری و در فضای رسانه ای و مجازی جریان شهر بارگذاری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه