English

اصناف در همه برهه ها در صف اول خدمتگزاری به نظام و مردم بوده اند

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در نشست هم اندیشی با نمایندگان اصناف و بازاریان، که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین محلی برگزار گردید، ضمن تبریک عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، گفت: اصناف در همه برهه ها در صف اول خدمتگزاری به نظام و مردم بوده اند.

اصناف در همه برهه ها در صف اول خدمتگزاری به نظام و مردم بوده اند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، رضا محمد رحیمی مدیرکل سازمان صمت استان ایلام  اظهار داشت: در استان ایلام بیش از 47 هزار واحد صنفی فعال هستند، که بخش اصلی اشتغال استان را تشکیل می دهند.

وی درصد اشتغال اصناف در کشور و استان را حدود 50 درصد دانست و حمایت همه جانبه دولت از آنها را امری ضروری خواند.

محمدرحیمی در این جلسه که مدیرکل امور مالیاتی استان نیز حضور داشت، خاطر نشان کرد: جهت برقراری عدالت در اخذ مالیات از اصناف و بازاریان لازم است مشوق های مالیاتی در قانون مالیات بر درامد اصناف گنجانده شود .

لازم به ذکر است، در این جلسه که علاوه بر نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل و معاونین صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل امور مالیاتی استان، رئیس شورای اسلامی شهر ایلام و رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و نمایندگان دستگاه های نظارتی نیز حضور داشتند، روسای اتحادیه های صنفی در خصوص مشکلات صنوف مختلف، از جمله مشکلات مالیاتی، شهرک صنفی، عدم اختصاص تسهیلات بانکی ارزان قیمت و... اظهار نظر کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه