English

در دیدار فرمانده انتظامی اصفهان با خانواده شهدای فراجا عنوان شد:

شهدای پلیس باید به بهترین نحو برای نسل جوان معرفی شوند

فرمانده انتظامی استان اصفهان با همسر و فرزندان شهیدان «دلاور» و «مهدی جمشیدی» دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهدای پلیس باید به بهترین نحو برای نسل جوان معرفی شوند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان اصفهان در دیدار با همسر و فرزندان شهیدان «حسن دلاور» و «مهدی جمشیدی» با اشاره به ویژگی های خاص شهدای پلیس از نظر اخلاص، تقوا، روحیه جهادی، مردم داری، خانواده دوستی و با اخلاق بودن بر معرفی این شهدا به بهترین نحو برای نسل جوان تاکید کرد

وی افزود: همسران شما با خدا معامله کرده و جان شیرین خود را در راه امنیت نظام اسلامی و آرامش مردم فدا کردند و قطعاً از جایگاه بالایی نزد پروردگار برخوردارند.

سردار میرحیدری4

مقام ارشد انتظامی استان از فرزندان شهدا به عنوان یادگاران و وارثان با ارزش شهیدان یاد کرد و افزود: شما مسؤولیت سنگینی برای تربیت فرزندان شهدا دارید و باید آن‌ها را طوری پرورش دهید که بتوانند ادامه دهنده راه پدرانشان باشند و با رفتار و اعمال نیک و پسندیده خود بهترین معرف پدران شهیدشان باشند.

میرحیدری با بیان اینکه صبر و بردباری و همت والای خانواده‌های شهدا قابل تحسین است، گفت: قطعاً اداره کردن خانه و تربیت فرزندانی که هر روز بهانه پدر را می‌گیرند سخت و با مشکلات فراوانی همراه است اما مطمئناً کار شما نیز جهاد در راه خدا است و ثواب تلاش‌ها و زحمات‌تان کمتر از ثواب شهدا نیست.

سردار میرحیدری

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به ویژگی‌های خاص شهدای پلیس از نظر اخلاص، تقوا، روحیه جهادی، مردم داری، خانواده دوستی و با اخلاق بودن عنوان کرد: معتقدم شهدای پلیس باید به بهترین نحو به نسل جوان جامعه معرفی شوند و یکی از کسانی که می توانند در این زمینه کار کنند خانواده شهدا به ویژه همسران و فرزندان آن‌ها هستند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس مظلوم‌ترین قشر جامعه هستند که با کمترین امکانات و بدون هیچگونه توقعی جانشان را در دست گرفتند تا به مردم آسیبی وارد نشود اما آن‌طور که شایسته و در شأن و منزلت این عزیزان است کاری صورت نمی‌گیرد و کمتر می‌بینیم که در خصوص شهدای پلیس فیلم، سریال و نمایش ساخته و یا کتاب و رمان نوشته شده و یا درباره آن‌ها نمایشگاه، جشنواره و برنامه‌های ویژه برپا شود.

در پایان این دیدار سردار میرحیدری با اهدای هدایایی به فرزندان و همسران این شهدا از آنان تجلیل کرد.

میرحیدری2

به گزارش موج ، شهید «حسن دلاور» از نیروهای پلیس راه اهل شهرستان گلپایگان بود که در پلیس راه شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان خدمت می‌کرد و در دوم فروردین ماه سال ۹۸ به علت تصادف عمدی خودروی قاچاقچیان حامل سوخت به درجه رفیع شهادت نایل آمد. از این شهید گرانقدر ۲ دختر خردسال به یادگار مانده است.

شهید «مهدی جمشیدی» نیز از نیروهای یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان بود که ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۹۸ براثر درگیری مسلحانه قاچاقچیان مواد مخدر که قصد ورود به استان اصفهان را داشتند به شهادت رسید. از این شهید گرانقدر نیز یک پسر و یک دختر خردسال به یادگار مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه